1e dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

07 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,
Vandaag was het eerste dagje hier op het eiland. Voor het eerst ontbeten en toen beetje de buurt gaan verkennen.
Hier in punda ligt de pondjes brug erg dichtbij en ook wat restaurantjes dus dat is heel ideaal.
Ik moet toch alles nog zelf ontdekken dus dat ben ik ook gaan doen vandaag.
Ik ben zelf naar het strand geweest en dat was wel vol te houden.
Morgen vroeg ga ik eerst even een subway broodje halen heb ik net bedacht en ga daarna maar is naar het hoofdkantoor van me kamer om wat dingen te regelen want dat heb ik nog niet gedaan.
Daarna zal het wel weer het strand worden denk ik zo.
Het is hier nu half 10 en merk aan me zelf dat ik nog erg moet wennen aan de tijd val hier bijna in slaap en dat is niks voor mij zo vroeg maar dat zal er wel bij horen wie weet zal het komend weekend dat wel veranderen.

k ga nog even proberen wat terug te kijken en dan schrijf ik jullie snel weer
Groetjes Barry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 14685

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: