1 maand.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 1 maand.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

1 maand..

Door: barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

03 Juni 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal,
Even snel een update want dat heb ik al eventjes niet gedaan. Erg slecht van me zelf maar heb t ook veels te druk haha nee gewoon geen tijd en eerlijk gezegd ook geen zin gehad want iedere week iets posten is ook steeds weer het zelfde bericht. Maar goed eventjes een update :) voor de gene die geen Facebook hebben kan ik jullie bijdeze melden dat ik een baan heb en dat bevalt erg goed! Ik ben die vrijdag er langs gegaan en ik kon die avond meteen een avondje proef draaien en sinds die avond werk ik er nu en het bevalt me erg goed! Een heel leuk team,mooie locatie en super lekker eten wat ik voorbij zie komen. En alle gasten genieten dat kun je gewoon aan ze zien dus dan ben je zelf ook blij en trots dat je daar mag werken. Ik heb afgelopen week dan ook gewerkt dus vandaar dat der ook wat later een berichtje opstaat. Verder doe ik eigenlijk iedere dag t zelfde wat ik de vorige berichten ook al heb geschreven op staan,naar t strand,naar huis,uiteten en chillen maar gelukkig is daar werken nu ook bijgekomen. Afgelopen maandag ben ik naar de ggd gegaan voor examen hygiene dat moet je namelijk hebben hier anders mag je niet in de horeca werken. Iedereen die ik der over hoorde vertelde me al dat het iets van niks was dus maakte me niet druk en ging der heen. Het examen bestond uit 15 vragen na 5 minuten was ik klaar.Ongeveer 30 minuten later kwamen ze met de uitslag ik had 15 van de 15 punten dus geslaagd! Nu is het alleen nog wachten op mijn laatste papieren uit Nederland.Maar ben bang dat dat nog wel even gaat duren de post hier is namelijk niet zo snel.Maar goed we wachten inspanning af :) Vandaag zit ik alweer een maand hier de tijd gaat echt veels te snel dat komt gelukkig ook wel omdat ik nu vaak aan t werk ben maar toch. Toen ik vier weken terug vertrok dacht ik ppff zes maanden best lang maar nu denk ik soms waarom gaat het zo snel :) voorbij..
Aankomende week is het hier restaurantweek kun je voor 55 gulden drie gangen komen eten op t werk super leuk en dat gaat ook lekker druk worden dus daar kijk ik nu ook naar uit! Misschien dat ik zelf ook nog kan gaan genieten met me huisgenootje maar dat zien we nog wel. Verder maak ik niet erg veel mee hier alhoewel ik had gister weer een probleem met me auto. Hebben ze afgelopen nacht me accu er uit gestolen hoe? Geen idee alles zat dicht maar t is ze gelukt dus maar weer het autobedrijf verhuur gebeld en nieuwe accu inlaten plaatsen. Het zit ook niet mee maarja niks aan te doen. Ik heb hem gelukkig nog maar een week want iedere dag om acht uur der uit voor de parkeer meter schiet ook niet op en me werk is +- 10 minuten lopen waarom heb dan nog een auto nodig? Ja voor kleine strandjes of de supermarkt maar dat komt ook wel goed.het is hier nu woensdagavond kwart over tien en aan dat ritme en tijds besef ben ik nu wel gewend gelukkig :) mag ook wel na 1 maand! Lieve mensen dit was het weer voor nu ik beloof dat ik snel weer een berichtje zal plaatsen eerder dan twee weken :)
Veel liefs xx barry

  • 10 Juni 2015 - 20:16

    Mary:

    hee lieverd, balen dat je zoveel pech hebt gehad man! Maar jij slaat je er dapper doorheen. Knap hoor! Lekker daar ook denk ik. En al veel kennissen? Lieverd ik zou misschien met mama meekomen maar ze probeert nu met Veronique mee te reizen en dat is een goed idee. Misschien later nog eens. Geniet van deze bijzondere tijd en don't worry be happy zoals ze op de Carabean zeggen. No span liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 14656

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: