De tijd vliegt voorbij.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij..

Blijf op de hoogte en volg Barry

11 Juni 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal,
Weer even een berichtje van mij.
Om jullie weer een beetje op de hoogte te houden.
De tijd vliegt hier echt voorbij gisteren 5 weken geleden stond ik op Schiphol dus zit ik hier al 5 weken.
Hier gaat alles z'n gangetje en zoals de andere berichtjes eigenlijk het zelfde. Al ga ik niet iedere dag meer naar het strand want dat gaat ook vervelen hoor als je op z'on mooi eiland woont. Ik beperk het tot 1/2 keer in de week meer dan genoeg. Jullie zullen nu wel denken dat verveelt toch nooit nou wel hoor kan ik je vertellen :)
Zoals jullie weten werk ik sinds een paar weken bij BijBlauw en heb het daar goed naar me zin deze week is het restaurantweek zoals ik verteld had en dat gaat super! Lekker 6 dagen knallen en de gasten zien vertrekken met blije gezichten daar doe je het tenslotte allemaal voor. Ik zal hier in dit berichtje wat foto's plaatsen dan kunnen jullie een beetje zien hoe BijBlauw eruit ziet kijk gerust eens op hun website dat is zeker de moeite waard www.bijblauw.com
Vanavond mag ik weer een avondje werken morgen ga ik samen met me huisgenootjes Leonie en Dionne eten bij BijBlauw omdat ze wel benieuwd zijn waar ik nu tenslotte werk , en Leonie morgen avond om 12 uur jarig is dus een verjaardagsetentje zullen we het maar noemen. Afgelopen dagen heb ik niet veel gedaan, wel eindelijk me auto weg gebracht aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant scheelt het ook zoveel geld, en hoef ik er niet iedere morgen om 8 uur uit om de parkeermeter te vullen of weer beneden te komen en er achter komen dat er weer iets mis is met de auto. Ook heb ik van de week voor het eerst zelf gekookt jaja geen daghappen meer maar deze jongen is aan het koken geslagen. Dat mag ook wel als je om 18 uur moet werken en dan steeds maar makkelijke dingen eet zoals een pizza of noem het maar op. Dat beviel me best goed en heb toen meteen een extra bord gemaakt voor de volgende dag dat scheelt ook weer een dag boodschappen doen en uiteraard ook koken.
Morgen dus me dagje strand als het weer een beetje mee zit en misschien ook even wat boodschappen doen voor de komende week maar dat zien we morgen wel weer. Ik kijk nu al uit naar morgen avond om zelf te kunnen gaan genieten van het heerlijke eten sommige van jullie die in de horeca werken zullen wel denken gaat die op z'n vrije dag nog bij z'n werk eten maar dat is juist leuk hoor en ik denk ook niet dat het bij 1x zal blijven want die gene die naar deze kant op komen neem ik zeker mee om bij BijBlauw te eten dan weten jullie dat vast :) .
Nou lieve mensen ik denk dat dit berichtje voor nu wel weer lang genoeg is geworden en zal proberen volgende week wat meer te vertellen maar dat lezen jullie dan wel weer!
Tot t volgend berichtje!
Groetjes
Barry

  • 11 Juni 2015 - 21:43

    Mary:

    Zo leuk Barry om al je belevenissen daar te lezen. Krijg zo'n zin om langs te komen. Geniet van deze bijzondere ervaring man

  • 11 Juni 2015 - 22:19

    Kim:

    Supergaaf schatje! Ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt! Geniet Geniet! <3 xxxx

  • 13 Juni 2015 - 14:59

    Britt :

    waaaauuuuwwww Barry ziet er echt allemaal mooi en leuk uit. Geniet ervan daar! Liefs xx

  • 24 Juni 2015 - 12:12

    Gemmy:

    lieve Barry
    Eindelijk een berichtje van mij.
    Superleuk dat je ons zo goed vertelt hoe
    Het daar is en wat je allemaal aan het doen bent.
    Valt me op dat je een goede schrijver bent.
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat!!
    Super.
    Restaurant waar je werkt lijkt me ook
    fantastisch. Jeetje wat een ervaring
    allemaal. Vind dat je het geweldig doet.
    Ben trots op je.tot gauw
    X gemmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 14653

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: