Alweer 2 weken geleden.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken geleden.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken geleden..

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

25 Juni 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal, ( Bon Tardi / Goede middag voor mij en voor jullie nu Bon Nochi / Goede avond)

Hier weer een berichtje vanuit het zonnige Curaçao.
Alleereest wil ik even zegen dat ik het erg leuk vind om jullie reacties te lezen dan weet ik in ieder geval dat ik hier niet aan het typen ben voor niks.
Ik kom er net achter dat mijn vorige berichtje alweer 2 weken geleden is dus dacht dan maar eventjes een update plaatsen want jullie zullen wel benieuwd zijn.

Ik had jullie verteld dat ik die vrijdag dus bij me werk ben gaan eten met me huisgenootjes dat was erg gezellig en zeer geslaagd voor een herhaling vatbaar dus! We hebben toen alle drie het zelfde gegeten we begonnen met steak tartaar met schuim van aardappel was meteen al een goede start van het diner. Daarna kregen we het hoofgerecht de very veal ( kalfsucukade ) ook erg goed het was ook leuk om een keer zelf de gerechten te proeven die je meestal verkoopt. Daarna het dessert de creme brullee dat vonden me tafelgenoten nog stiekem wel het lekkerste van allemaal en ik ook wel al was ik ook heel blij met het bijpassende wijn arangement :).
Daarna zijn we naar huis gegaan om effe uit te buiken want 3 gangen eten zijn we hier niet gewend als je leeft op daghappen of zelf gemaakte pasta/rijst.

Toen dat eenmaal gezakt was zijn we naar de kroeg " de Tijd" gegaan die hadden ze voor deze avond omgebouwd tot beachclub dus lekker op je slippertjes in het zand en dat nog geen 5/10 min van je huis ideaal. En helemaal leuk was het omdat Leonie dus om 00:00 uur jarig was dus die hebben we effe in het zonnetje kunnen zetten.
Daar zijn we tot de laatste uurtjes blijven hangen de volgende dag moest ik werken dus ben een beetje gaan rommelen in huis want ja je kamer en de afwas worden niet door zichzelf schoongemaakt.
Ook de zondag heb ik gewerkt dat was de laatste dag van de restaurant werk een geslaagde week om ons als bedrijf aan de locals en vakantievierders te laten zien.

En toen was het weer een normale week heb de hele week gewerkt was dinsdag en zaterdag vrij ben dinsdag samen met dionne pizza gaan eten en daarna niet veel meer gedaan een beetje op me ipad spelen en dat soort dingen filmpjes kijken op internet. Dat is trouwens ook erg ideaal we hebben hier in huis overal wifi. Vrijdag avond ben ik met collega's naar de 27 geweest dat is een rock kroeg met iedere vrijdag/zaterdag een bandje erg gezellig zo leer je ook iedereen wat beter kennen.
Vrijdag en zaterdag zijn er weer nieuwe bewoners hier in huis bijgekomen 2 vriendinnen manon en kim komen 2 maandjes werken hier om de zomer te overbruggen en 1 nicht van leonie komt haar even 10 daagjes opzoeken erg gezellig want t is best stil soms in huis en nu is er dus meer leven erg gezellig. Als het goed is komt er morgen nog 1 ieand bij dus is het even een drukke boel in huis maar erg gezellig beter te druk dan maar met z'n 5en.

We hebben hun alle 3 dus een beetje wegwijs gemaakt hier in punda zijn disndag avond met ze naar de Alleys geweest dat is een kroeg waar meestal veel locals komen maar op dinsdag avond juist heel veel studenten dan betaal je 15 gulden en kun je 1 uur lang gratis drinken bestellen en dat was uiteraard ook weer erg gezellig. Al met al maak ik steeds meer mee hier op Curaçao.

Over uurtje mag ik weer een avondje werken dus ik ga eventjes snel weer wat eten maken en dan weer douchen en naar t werk.
Ik zal nog even wat foto's posten van t etentje en dan zal ik snel weer een nieuw berichtje plaatsen.
Tot t volgende berichtje dan zit ik hier alweer 2 maanden!
Groetjes
Barry

  • 25 Juni 2015 - 23:43

    Roy:

    Heey!
    Leuk berichtje weer! Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en veel nieuwe mensen leert kennen.
    Was al bang dat je alleen maar aan het werk was daar, maar zo te lezen doe je ook genoeg leuke dingen. De tijd gaat echt snel, dus geniet er nog maar extra van. Voor je t weet zit je weer in t regenachtige Nederland.
    Er zijn hier al aardig wat weddenschapjes verloren van mensen die dachten dat je eerder terug zou komen :p
    Have fun!

  • 27 Juni 2015 - 16:39

    Anita De Bakker:

    Supergaaf schat en wederom heel goed gedaan. Ik ben heel erg trots op jou en zal blij zijn als het 9 november is. Ha Ha ha. Geniet ervan en vergeet niet je duiklessen onderhand te gaan boeken anders heb je dat nog niet geprobeerd. Love you xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 14686

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: