Ze hebben geboekt! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Ze hebben geboekt! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Ze hebben geboekt!

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

21 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Hooi allemaal,
Bon tardi (goede middag voor mij) bon nochi voor jullie.
Hier weer even snel een berichtje van mij vanuit het mooie curacao.Ik had jullie beloofd dat ik zou laten weten als mama en Kim geboekt hebben dus bijdeze ze komen zondag 4 oktober deze kant op. Eindelijk na bijna 5 maanden ze niet te hebben gezien want dat is het dan al bijna. Ik kan echt niet wachten tot het zover is dat ik ze op hato op sta te wachten. Maar dat duurt nog eventjes al is twee weken niets hier want de weken vliegen echt voorbij.Kan ik ze eindelijk het eiland laten zien en samen naar de mooie strandjes en leuke dingen doen. Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje lekker aan t werk en als ik vrij ben genieten van het zonnetje. Alleen heb ik de laatste week beetje pech gehad met me vrije dagen beetje bewolking en weinig zon maarja dat is ook weleens lekker hoor. Deze week ben ik morgen en overmorgen vrij woensdag is me huisgenootje Alex jarig en gaan we weer met het huis ergens eten en op stap. De rest van de week mag ik weer lekker veel werken en dat is ook fijn dan gaat de tijd sneller voorbij en is het zo zondag 4 oktober :)
Lieve mensen dit was even snel een berichtje van mij en zal volgende week wel weer een berichtje plaatsen want dan is het nog maar een week voordat ze hier zijn.
Liefs en tot t volgend berichtje
X Barry

  • 21 September 2015 - 23:09

    Marian:

    Hallo Barry,
    Super mooi nieuws.
    Geniet er toch nog maar lekker van.
    Liefs en xxx,
    Marian

  • 28 September 2015 - 23:07

    Joop:

    Hai Barry

    Fijn dat Kim en Anita naar je komen, keek je al naar uit. Het is zo 4 oktober, geniet ervan.
    Gr Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 14684

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: