Hele fijne week gehad met mama en Kim! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Hele fijne week gehad met mama en Kim! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Hele fijne week gehad met mama en Kim!

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

14 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Hooi allemaal,
Hier weer een berichtje van mij.
Afgelopen week zijn mama en Kim dan eindelijk een weekje hier geweest en dat was erg fijn.
We hebben heel veel gezien en echt genoten van het mooie weer hier.
Zondags kwamen ze aan en heb ze toen op hato (het vliegveld) opgewacht en ben toen samen met hun terug gereden naar hun appartement. Daarna zijn we even nog wat gaan eten en zijn mama en Kim op tijd gaan slapen want waren toch best moe na die lange reis.
Ik was maandag morgen al vroeg wakker en heb toen broodjes gehaald en ben weer naar hun toe gegaan en hebben daar samen ontbeten.
Nadat we dat hadden gedaan zijn we punda beetje gaan verkennen en hebben ze me kamer gezien.
Heel gek was het om op de plekken te zijn waar ik altijd met ze Skype maar erg fijn. Nadat we beetje rond hadden gelopen gingen mama en Kim naar een welkom bijeenkomst van arke/tui en ben ik even me was gaan doen en hebben later weer afgesproken. Die middag hebben we even om af te koelen gezwommen in het zwembadje bij hun appartement. Het was niet heel groot maar prima te doen.
Dinsdag zijn we eerst gaan ontbijten bij BijBlauw dat was erg leuk want konden ze eindelijk me werk zien en ik het ontbijt want dat zie je niet als je iedere avond een sluitdienst hebt. Nadat we hebben ontbeten zijn we naar saint tropez gegaan ik wilde liever ergens anders heen maarja hun wilde toch wel zien waar ik t zo vaak over heb. S avonds uiteraard weer eventjes wat gegeten en toen vroeg naar bed want we moesten woensdag er vroeg uit want gingen naar klein curacao.
We werden om 6:20 opgehaald en vaarden toen 1,5 op de miss Ann naar klein curacao. Daar kregen we om 9 uur ontbijt en om 13 een lunch alles was super geregeld. Kim en ik hebben ook nog flink gesnorkeld en ook schildpadden gezien. Jammer genoeg deed me camera het nietmeer anders had ik daar mooie foto's van kunnen maken maar dat mocht te pret niet drukken. Rond uurtje over vier zijn we weer terug gevaren en waren rond half 8 weer bij het appartement. Eventjes snel wat eten en dan toch maar weer op tijd naar bed. Zo'n dagje is best vermoeiend. Donderdag wilde mam en Kim toch weer eventjes punda in en zijn toen na dat we wat hebben geshopt maar weer in het zwembad gesproken van het appartement. Nadat we ons hebben opgefrist zijn we gaan eten bij BijBlauw en dat was genieten voor mij maar ook voor mama en Kim zagen ze eindelijk de plek waar ik al vijf maandjes aan het werk ben.
Ja mensen de tijd gaat echt veels te hard.
Vrijdag zaterdag hadden we een auto dus vrijdag morgen gelijk naar westpunt gereden om grote en kleine knip te laten zien dat was een leuke dag. Zaterdag alweer de laatste dag dat mama en Kim echt een volle dag zon hadden toen zijn we naar jan thiel gereden en hebben heerlijk op een bedje van de zon genoten bij papagayo super relaxed. Ook nog voetballen kunnen kijken dus erg leuk. Zondag was het dan alweer de dag dat ze weg gingen echt zo snel voorbij gegaan. We waren vroeg op en mama en Kim werden pas om 15:40 opgehaald dus hebben nog eventjes bij saint tropez gelegen en zijn toen rond 15 uur terug gegaan. En hebben we afscheid genomen want ik moest om 17 uur werken dus leek het me beter om maar meteen te gaan anders bleef het zo moeilijk om afscheid te nemen.
Tuurlijk was het eventjes zwaar maar zie ze over een paar weekjes weer.
Nu vliegen de weken nog sneller voor bij dus voor ze het weten ben ik er weer.
Vandaag begint me werk week weer was maandag en dinsdag vrij dus beetje rustig aan gedaan rond om me huis.
Ik hoop dat jullie beetje een beeld hebben van me weekje samen met mama en Kim ik zal ook wat foto's plaatsen dan hebben jullie een beter beeld :).
Lieve mensen dit was het weer voor nu ik zal proberen sneller een berichtje te plaatsen.
Tot snel
Liefs Barry

  • 15 Oktober 2015 - 19:35

    Marian:

    Ha die Barry,

    Wat hebben jullie er een mooie week van gemaakt, en een hele hoop gezien.
    Super dat je aan hen hebt kunnen laten zien, waar je woont, werkt, leeft en gaat stappen.
    We hebben begrepen dat je moeder er ook echt van genoten heeft. Jammer dat je uiteindelijk terug moet komen, zou mooi zijn geweest als je daar eventueel had kunnen blijven.
    Ook weer heel fijn dat je binnenkort weer vlak bij bent. Maar ga er maar vast aan wennen het is koud hier.

    Liefs en een dikke knuffel,
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 14654

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: