Nieuwe stekkie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Nieuwe stekkie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuwe stekkie

Blijf op de hoogte en volg Barry

03 December 2015 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
Hier weer een berichtje van mij vanuit het mooie Curaçao!
Sinds dinsdag 1 december woon ik met Alex mijn collega en huisgenootje van me oude huis op een nieuwe plek.op de caracasbaaiweg iets verder weg dus de auto is nu wel belangrijk. Helaas heb ik ik daar het geld nu niet voor maar Alex wel en heeft een auto gekocht.dus super chill en meerendeel van mijn collega's wonen aan deze kant van het eiland dus enigste waar ik me druk om moet maken is hoe kom ik op me werk thuis kom ik altijd. Het is echt een super mooi huis 2 slaapkamers eigen badkamer en eigen keuken en een zwembad wel gedeeld met de rest maar wat wil je nog meer. Nu kan ik voor dat ik ga werken toch nog even de zon in of even wakker worden door een baantje te trekken in het zwembad. Ik heb nog steeds geen spijt van mijn besluit om hier te blijven ik heb het hier zo fijn. En nu met je eigen plek helemaal zo ideaal.Het huis is wel wat duurder dan me kamer in het studentehuis maar ik werk genoeg en dit huis heeft een wasmachine zo ideaal kan gewoon alles zelf wassen en dus geen wasserette kosten al komen de kosten van gas,water,electra erbij maar dat is gedeeld door twee.
Maar goed het is alweer december we zijn op het werk al druk met de voor bereidingen voor kerst afgelopen dinsdag was er in de winkel een evenement dat best druk was dus goed voor de zaak. Binnenkomt ga ik met edwin me manager me nog meer verdiepen in de wijn. Het is de bedoeling dat ik een soort van "sommelier" opleiding krijg geen officiële maar de basis die edwin zelf heeft en waar ik dan het aanspreekpunt van ben als mensen wat willen weten over bepaalde wijn die we op de kaart hebben staan. Ook gaan we al kijken naar het wijnarrangement voor kerstmis want dat komt ook steeds dichterbij.super vet om daar mee te mogen helpen en van te leren want dat doe ik nog iedere dag! Ook hebben we sinds vorige maand de chefs table en ook daar bij mag ik de gasten verblijven met een heerlijk glas wijn bijpassend bij de gerechten die door de chef worden bereid echt leuk om te doen. Ook zo leuk om de gasten zien te genieten van de aandacht van de chef en het eten.vandaag heb ik voor het eerst de ontbijt dienst gedraat erg leuk wl was het wel heel erg vroeg me wekker ging om 05:15 want de shift begint om 07:00maar ging goed en werd wakker van me wekker dus fijn. Ik had vandaag gelukkig de auto van een collega kunnen lenen anders had ik niet eens op me werk kunnen komen. De rest van de week begin ik om 17 uur dus hopelijk kom ik op mijn werk even kijken hoe dat gaat want
Alex begint al vroeger misschien dat ik maar ergens op t Strand ga liggen ofzo als het echt te lang duurt maar komt vast goed!.
Lieve mensen ik ga eventjes koken in mijn eigen keuken en zal jullie snel weer een berichtje sturen dan zit ik hier al meer dan 7 maanden! Zal ook proberen om de foto's toe te voegen van ons appartement.
Heel veel liefsx Barry

  • 04 December 2015 - 08:10

    Kim:

    Supermooi huis schat!!! Kei fijn!!! Geniet lekker!!! Love you xxxxx

  • 04 December 2015 - 10:28

    Marian:

    Hoi Barry,
    Je hebt het prima voor elkaar. En een mooi appartement.
    Geweldig dat je dit toch zomaar doet.
    Geniet ervan.
    Liefs en xxx,
    Marian

  • 09 December 2015 - 13:48

    Mary:

    Wauw Barry,

    Wat een mooi huis. Geweldig gewoon. En fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En dat je je gaat verdiepen in wijnen als een echte sommelier!
    Jij zit nu met kerstmis in de zon.
    Dat zal wel even raar zijn zeg. Maar je zult wel werken met die dagen.
    Ik wens je een warme kerst en stuur een dikke kus.....
    liefs Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 14658

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: