BON PASKU! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu BON PASKU! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

BON PASKU!

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

24 December 2015 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
Even snel een berichtje voor de kerst.
Via deze weg wil ik jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2016 toe wensen! Bon Pasku zoals ze het hier op het eiland zeggen!
De komende dagen veel werken maar daar heb ik ontzettend veel zin in dus mijn volgend berichtje zal pas in het nieuwe jaar zijn!
Nogmaals fijne dagen en tot in maart!
Liefs x Barry

• 25 December 2015 - 15:14

Mariancdebakker@home.nl:

Lieve Barry,

Uiteraard voor jou hele fijne feestdagen en de allermooiste wensen voor 2016!
    Zal vreemd zijn om kerstmis te vieren in de zomer, alhoewel het hier ook voorjaar lijkt.
    De struiken beginnen allemaal uit te lopen en het is nog steeds 13 - 14. graden. Maar in ieder geval geen strandweer.
    Geniet van je nieuwe leven daar en gelukkig dat het druk is op je werk.