Jaartje ouder! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Jaartje ouder! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Jaartje ouder!

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

01 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Hoi allemaal,
Hier weer even een berichtje van mij. Zoals iedereen weet was ik afgelopen zaterdag jarig. Heel gek om dan niet thuis te zijn en een feestje te vieren. Zoals ik eigenlijk ieder jaar wel doe. Maar des al niet te min heb ik echt een leuke verjaardag gehad. Ik moest vrijdag avond werken en wat ik al verwachtte stond me telefoon vol met berichtjes van felicitaties toen ik klaar was met werken. Want ja dat tijd verschil blijft een ding. Toen het bij jullie twaalf uur was en ik al jarig was, was het hier pas 19:00 dus heb daar niet veel van meegekregen wel toen ik klaar was uiteraard. We waren iets voor twaalf klaar en werd dus om 00:00 gefeliciteerd door me collega's erg leuk ben daarna naar huis gereden want was toch jarig en wilde fit zijn de volgende dag. Kom ik thuis hebben me buren de Porch versierd met slingers en ballonnen een minpuntje ze hadden alles met 30 versierd☺️Een jaartje te vroeg maar zoals ze al zeiden het is je 30e levens jaar haha maar vond het sper leuk! We hebben toen nog even staan buurten en drankje gedronken tegen 2 uur was Kim alweer wakker dus die belde me nog eventjes en daarna ben ik gaan slapen en belde mama me om 11:30 op dus lekker uitslapen. Ik was heel de dag vrij dus tijd genoeg al wilde ik naar het strand maar daar was het na het skypen met mama beetje te laat voor aangezien ik een overnachting had in een ander hotel. Dat had ik op oudjaarsdag gewonnen met loting op het werk super leuk en had dat gelijk geboekt op me verjaardag moest daar wel om drie uur inchecken maar dat vond ik niet zo erg ben toen daar aan het zwembad gaan chillen. Al het personeel kwam me feliciteren dus jarig voelde ik me zeker. Ik had daar ook een drie gangen diner en ontbijt bij dus ideaal ben daar s avonds gaan eten met oud huisgenootje Dionne en daarna zijn we nog een drankje gaan doen bij de tijd en Miles heel relaxed en gezellig. Bij Miles trad Shirma Rouse van tvoh van vorig jaar op. Dus dat was wel leuk na een paar biertjes verder dacht ik wil wel effe met der op de foto dus naar der toe gegaan hele lieve vrouw. Zal de foto er zo bij plaatsen dan weten jullie wie het is. Toen we bij Miles waren zijn er ook nog aantal collega's geweest was erg gezelligen ik ben zo verstandig geweest om als eerste naar me hotelkamertje terug te gaan ik moest tenslotte zondag gewoon werken om 12 uur. En had dat ontbijt dus te goed dus moest er vroeg uit. Het was erg gezelligen heb echt een topdag gehad. Met lieve mensen om me heen volgend jaar 30 echt gek maar dat is ook weer leuk. En nu begint de werk week weer begin straks om drie uur en ben donderdag en zaterdag vrij dus wel fijn. Ik zal beloven dat ik snel weer een berichtje zal plaatsen want heb er echt te lang niet eer aangedacht. Owja voor iedereen een hele fijne carnaval hier vieren ze het ook maar dan heel anders ben benieuwd of ik er iets van mee krijg hier want moet tenslotte gewoon werken.
Lieve allemaal tot het volgende berichtje!
Groetjes Barry x

  • 01 Februari 2016 - 19:20

    Kimmie:

    Blij te lezen dat je zo'n fijne dag hebt gehad lieverd!! Je ziet er knap uit!! Geniet daar!! xxxx <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 14657

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: