Weer terug! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Weer terug! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Weer terug!

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

15 Maart 2016 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi allemaal,
Zoals jullie allemaal weten ben ik maandag 14 maart weer veilig op nederlandse bodem geland. En ben ik na 10 mooie maanden weer voorgoed terug! Het was een super ideale vlucht heb lekker veel films kunnen kijken en ook nog even geslapen dus super relaxed.Al was het wel een gedoe want zoals ik wel verwacht had was me koffer te zwaar dus nog van alles moeten doen om het naar de gewenste kilo's te brengen.En in nederland aangekomen moest ik mijn koffer open want je reist alleen en vanuit curaçao zijn ze toch want strenger uiteraard.Maar de mevrouw kon niets vinden uiteraard dus snel door de douane.
Nu is het wennen en bijkomen van me reis en me tijd daar en alles rustig weer ontdekken want bent toch maar 10 maanden van huis geweest.
Aanstaande zondag hebben pap en mam een feestje geregeld zo dat niet iedereen maandag al op de stoep zou staan super lief kon ik in alle rust bijkomen en heb super veel zin in zondag om iedereen weer te zien!
Dus lieve mensen tot ZONDAG!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1656
Totaal aantal bezoekers 14655

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: