9 Weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 9 Weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

9 Weken

Blijf op de hoogte en volg Barry

08 Juli 2015 | Curaçao, Willemstad

Hooi allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Vandaag zit ik alweer 9 weken hier op het zonnige eiland. En heb het hier nog steeds erg goed naar mijn zin. Zoals jullie weten was het wat drukker in huis dus hebben ook veel gedaan met z'n allen dus erg gezellig.
Afgelopen twee weken heb ik weer gewerkt en op de dagen dat ik vrij was hebben we weer een daghapje gepakt en de kroeg weer opgezocht.
Afgelopen week was het wat rustiger op het eiland maar dat komt ook omdat het seizoen echt volgende week begint.
Ik kreeg vorige week een Whatsappje van Anke met foto van BijBlauw dat ze mensen de groeten had laten doen maar ik was er die dag helaas niet. Maar wat leuk was is dat het eten bij Wout en Yvonne zo goed bevallen was dat ze de volgende dag terug waren gekomen. Ik kende hun nog niet namelijk wist ook niet wie ze waren totdat Wout vroeg ben jij Barry die we namens Anke de groeten moesten doen? Ik zo ja dat klopt en we raakte gezellig aan de praat wat dus blijkt is dat ze bijna heel me familie kennen dus hebben heel de avond flink gekletst. Het was die avond helaas niet zo druk dus was ik om 20:00 gestopt maar heb toen nog gezellig met Wout en Yvonne zitten kletsen tot half 12 dat was erg gezellig en leuk om toch soort van bekende te hebben na die twee maanden hier te zijn. We hebben afgesproken dat als ik in november terug ben we een hapje gaan eten dus dat staat vast.
Donderdag en vrijdag gewoon gewerkt en zaterdag was ik vrij want Dionne was om 00:00 jarig dus zijn we Dionne,Mara en ik sushi gaan eten want de andere meiden moesten werken op een groot evenement. Daarna zijn we bij de tijd gaan chillen want naar huis als je s nachts jarig bent is geen optie en daar hebben we tot in de late uurtjes gedronken en gekletst. De volgende dag moest ik eigenlijk werken maar Dionne had een bbq geregeld bij haar werk op de duik school super leuk met allemaal collega's en wij de huisgenoten maar ja ik moest werken en toen heb ik de manager een berichtje gestuurd of ik
misschien vrij kon zijn omdat het toch al zo rustig was heel de week. Dat was goed dus kon gezellig mee naar de bbq dat was ook echt een super gezellige avond en weer nieuwe mensen ontmoet. En dan begint er alweer een nieuwe werk week en de laatste week hier in huis van Leonie en Manon jammer maar zo gaat dat nou eenmaal. Leonie der stage zit der op en Manon gaat eerder terug omdat de gezondheid van haar opa erg slecht is dus wil graag bij haar familie zijn. Ik ben deze week vrijdag en zaterdag vrij dus heb ik maandag en dinsdag al gewerkt. Vandaag begin ik om
16 en morgen al om 12 uur dus ben benieuwd en heb er ook erg veel zin in omdat te leren hoe het hier gaat qua klaar maken van het restaurant.
Dus lieve mensen ik ga nog even van me paar uurtjes vrij genieten en dan beloof ik dat ik snel weer een berichtje zal plaatsen. Misschien is om de twee weken wel beter dan is het niet zo het zelfde wat ik vertel :)
Fijne avond voor jullie en tot t volgende berichtje!
Groetjes Barry

  • 09 Juli 2015 - 08:31

    Marian De Bakker:

    Hoi Barry,
    Je verslag lees ik iedere keer en daar lees ik wel uit, dat je er een prachtige tijd hebt.
    Gelukkig heb je ook al zoveel contacten en geniet je met volle teugen.
    Veel chillen, eten en drinken. In Frankrijk viel me op, hoe jachtig het leven in Nederland is. Jammer, dat we daar automatisch weer in terug vallen.
    Super dat je deze stap genomen hebt! Maar ik kan ook goed begrijpen dat je af en toe genoeg hebt van de zon. Wij zijn net terug van vakantie en dan is het op een gegeven moment zat met de onbewolkte luchten. Dan kan ik verlangen naar afkoeling

  • 09 Juli 2015 - 17:57

    Mary:

    Hee lieverd,

    Wat is het leuk om steeds te lezen wat je doet! Volgens mij heb je het prima naar je zin. En ik vind dat je het ook heel goed beschrijft. Zo,krijgen wij een idee en zien het helemaal voor ons.
    Geniet maar lekker van deze mooie ervaring. Die neemt niemand je meer af en je weet maar nooit waar het toe leidt!!!!

    Dag manneke, heb het goed
    Dikke kus.
    Xxxx Mary

  • 12 Juli 2015 - 23:33

    Anke:

    Hey lieve Barry,

    Super leuk om te lezen en natuurlijk ook super leuk dat ze je gezien hebben, maar dat hadden we al geappt! Fijn te lezen dat je het zo goed hebt!
    Geniet nog heerlijk, het is namelijk voorbij voordat je er erg in hebt!

    Hele dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 14688

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: