Aan alles komt een eind.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Aan alles komt een eind.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een eind..

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

24 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

He allemaal,
Zoals jullie aan de titel kunnen zien stopt mijn avontuur hier.
En wel heel snel ik vlieg zondag 13 maart voorgoed terug naar Nederland. In eerste instantie zou ik dan voor vakantie naar Nederland gaan maar heb besloten om toch voorgoed terug te gaan.
Hoe fijn ik het hier ook heb en nog steeds het is mooi geweest. Ik ben dan net 10 maandjes weggeweest dus heb ook zin om weer terug naar Nederland te gaan. Al zal ik het warme weer en me vrienden en collega's hier verschrikkelijk gaan missen maar t is nou eenmaal niet anders.
Het eiland is gewoon heel duur alle producten die je nodig hebt om te leven worden ingevlogen dus zijn enorm duur hier en je zult wel denken en je hebt de gulden maar dat lijkt echt heel veel geld maar valt best tegen.
Ook heb ik wel zin om weer naar Nederland te gaan heb t stiekem best gemist en ik weet ook dat ik curacao enorm ga missen maar t is goed en mooi geweest.
Dus lieve mensen geniet nog even over 20 dagen ben ik der weer :).
Ik ga enorm genieten van me laatste weekjes en zie jullie allemaal in maart!
Heel veel liefs x Barry

  • 24 Februari 2016 - 01:54

    Roy:

    Groot gelijk! Op je hoogtepunt stoppen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 14698

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: