Het is zo ver.. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Barry Bakker - WaarBenJij.nu Het is zo ver.. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

Het is zo ver..

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

06 Mei 2015 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi allemaal,
Terwijl jullie dit lezen zijn voor mij de laatste uurtjes op Nederlandse bodem aangebroken.
Ik vertrek vandaag om half 10 uit het mooie Brabantse sint-michielsgestel op weg naar Schiphol.
En dan vlieg ik om 12:50 naar het naar het mooie Curacao voor 6 maanden!
Het is uiteraard enorm spannend allemaal maar ik heb er ook zoveel zin in.
Zoals jullie weten ga ik jullie hier op deze weblog met alles op de hoogte houden.
Er zijn namelijk ook nog mensen die geen Facebook hebben :).
Lieve mensen ik ga nog even wat terug kijken en dan slapen en als ik wakker wordt gaat me reis beginnen!
IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE!
Liefs
Barry

  • 07 Mei 2015 - 09:29

    Theo En Anita:

    lieve barry,
    we hopen dat je een goede vlucht hebt gehad, en dat je weinig last van de jetlag hebt.
    geniet van deze schitterende tijd, ik denk dat we allemaal wel een beetje jaloers zijn.
    leuk dat we je zo via dit weblog kunnen volgen.
    veel liefs theo en anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 14707

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: