1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

1e week

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

13 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Hooi allemaal, (Bon dia / Goede Morgen)

Terwijl ik nu dit aan het typen ben liggen jullie neem ik aan al te slapen het is ten slotte bij jullie nu half 4. ( bij mij 21:30 ).
De eerste week is voor mij voorbij gevlogen. En dat knlinkt gek want hier op de antillen gaat alles niet zo snel zoals de meeste antillianen zeggen over nederlanders jullie hebben de klok en wij de tijd.
Ik ben zoals de meeste nieuwewlingen in een studentenhuis de eerste dagen veel alleen geweest en dat was helemaal niet erg.
Vrijdagavond ben ik met een stel huisgenoten op stap geweest dat was erg gezellig. Een beetje te maar dat zal wel door de warmte komen laten we het daar maar ophouden :).
Zaterdag en zondag uiteraard weer naar het strand geweest ik kan het toch niet laten moet ook nog even genieten voordat het werken gaat beginnen.
Qua werken krijg ik van mede huisgenoten en van andere dingen te horen waar ze mensen graag willen hebben dat ben ik nu een beetje aan het uitzoeken.
IK heb de tijd nog dat scheelt een hoop.
Er is hier zoveel wat me leuk lijkt maar goed als ik me top baan gevonden heb weten jullie het meteen.
De maandag ben ik meer rondom huis wat dingen gaan regelen me kamer beviel me niet en wilde toch echt graag een autotje dus die heb ik nu sinds maandag middag super relaxed kan nu gaan en staan waar ik wil.
Dinsdag ben ik zoals altijd weer naar het strand gegaan.
Dat was wel relaxed al staat er deze dagen nogasl best veel wind hier op het eiland.
"s avonds zou ik met een huisgenootje een dag hap gaan eten maar toen we bij dat restaurantje aan kwamen waren er 11 andere van een ander studentenhuis en die vroegen of we met hun wilde eten dus zijn we met z'n alleen een daghap gaan eten op dinsdag is dat meestal bij de buren pizza kun je voor 15 gulden een pizza eten ( 7,50 euro) nou voordat geld kun je hier echt geen boodschappen doen en de meeste die me goed kennen snappen dat ik dat dan ook niet doe dat heb ik de afgelopen dagen best vaak gedaan niet iedere dag pizza maar je hebt van die restaurantjes hier waar je dus tussen de 12 en 17 gulden kan eten.
Ik heb tenslotte ook vakantie toch!
Vandaag ben ik weeer dagje rondom huis geweest heerlijk de boel verkend me wasje weg gebracht jaja daar hebbeb ze ook mensen voor hier voor 10 kilo betaal je 17,50 (gulden) nou dat is niks en krijg jij je was schoon en gestreken terug ideaal. Verder heb ik vandaag de sleutel van me andere kamer gehaald die is super daar heb ik teminste wat frisse lucht door me ramen.Ik heb vanmiddag ook een super groot cruiseschip uit zien varen hier raar omdat te zien (zie foto's)
Vanavond ben ik met twee huisgenootjes weer een daghap wezen eten dit keer bij een tentje waar ik niet zo snel zou gaan zitten old dutch een oud bruin gevallen kroeg/restaurantje daar heb ik een super lekkere snitzel gegeten dat had ik echt totaal niet verwacht.
Morgen weer een nieuwe dag op dit mooie eiland hopelijk heerlijk geslapen in me nieuwe kamertje met wat frisse lucht al heb je dat hier niet veel :)
Ik zal snel wat weer van me laten horen en hoop dat me foto's ook geplaatst worden maar dat zit wel goed denk ik :)
Ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen :) Dat ga ik zo ook doen eerst dit nog eventjes afwerken..
Tot snel
xx
Ps als ik de foto's niet kan benoemen met gordijnen is mijn nieuwe kamer andere hokje je me oude. Voor de rest zie je het huis me zelf en het i love adam idee maar dan met curacao en ohja me autotje

  • 14 Mei 2015 - 08:04

    Kimmie:

    Super schat! Ziet er goed uit! Xxxx

  • 14 Mei 2015 - 10:28

    Marian De Bakker:

    Hallo Barry,
    Je ziet er goed uit, en als ik je verslag zo lees, zou ik wel met je willen ruilen!
    Ga er lekker van genieten.
    Liefs en xxx
    Marian

  • 15 Mei 2015 - 04:27

    Mieke:

    Super Barry fijn om te lezen dat alles goed gaat.
    Ook leuk dat we jou nu kunnen volgen.
    Ga lekker genieten en we houden contact.
    Lieve groetjes en XXX
    Leo en Mieke.

  • 18 Mei 2015 - 18:52

    Joop:

    Hai Barry

    Leuk om alles te volgen op deze site, het ga je goed jongen !!!!!!

    Gr Joop

  • 21 Mei 2015 - 07:21

    Corrie Boom:

    Hoi Barry het eerste reisverslag gelezen was leuk ga nu verder.

    Leuke auto en nu heb jij mooi vervoer daar.

    Nou tot de volgende keer .
    Groetjes Corrie

Tags: K

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 14704

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: