4 maanden voorbij gevlogen.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 4 maanden voorbij gevlogen.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

4 maanden voorbij gevlogen..

Blijf op de hoogte en volg Barry

10 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal,
Hier weer even een berichtje vanuit het mooie curacao.
Ik zit hier nu alweer vier maanden echt bizar zo snel als de tijd hier gaat.
De afgelopen weken heb ik heel veel gewerkt iedere week zesdagen omdat er een aantal zieken waren. Dus heb de laatste tijd niet veel mee gemaakt. Ook zijn er een aantal huisgenootjes weg gegaan en nieuwe voor terug gekomen we zitten nu met drie jongens en 1 meisje en als het goed is komt er vandaag nog een meisje bij maar die is erop dit moment nog niet.
Een jongen Alex die werkt sinds gisteren ook bij Bij Blauw maar dan in de keuken dus dat is wel gezellig en Daan werkt ook in de horeca dus zit s avonds vaak nog gezellig te buurten en wijn te drinken :) we gaan ook de laatste tijd vaak naar de tijd een klein kroegje wat twee minuten lopen is al is dat iedere dag ook niet goed voor de portemonnee :-) maar we moeten ook genieten hier want voordat ik het weet sta ik weer op Schiphol. Want nu gaat het echt snel nog maar twee maandjes hier op t eiland echt bizar. En nog maar 3,5 week en dan zijn mama en kimmie hier kan ik ze het mooie eiland laten zien en ik zelf ook want veel heb ik nog niet gezien aangezien ik geen auto meer heb en alleen ga je ook niet zo snel naar een strandje dan kies je de makkelijke weg en ga je naar saint tropez een oceanclub met zwembad iets voorbij bij blauw dus te lopen.Afgelopen dinsdag was het weer hier echt drama hier op t eiland heeft toen heel de dag kei hard geregend dat is wel balen als je dan vrij bent heb die avond het ook echt koud gehad terwijl het nog 20 graden was echt bizar. Lieve mensen ik ga weer stoppen en zal beloven snel weer een berichtje online te zetten.
Tot snel liefs x Barry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 14710

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: