IK BLIJF!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu IK BLIJF!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

IK BLIJF!!!

Blijf op de hoogte en volg Barry

24 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal,
Hier weer even snel een berichtje van mij.
Na weken van twijfelen heb ik toch besloten om hier nog voor een tijdje te blijven!
Ik heb het hier zo goed naar mijn zin en nadat ik mama en Kim heb gezien echt weer een boost gekregen.
Vanaf 1 december ga ik samen met collega/huisgenootje Alex ergens anders wonen dan waar ik nu woon een twee kamer appartement met gedeelde zwembad iets verder weg maar zo fijn. Dan heb je gewoon je eigen stekkie en hoef je niet meer naar de kroeg/uiteten dan kook en leef je anders en ben je echt thuis als je thuis komt. Nu ook wel maar is toch anders als ik hier naar beneden ga dan betaal je en dan niet want bent thuis en drinkt een wijntje en gaat slapen. Tuurlijk mis ik jullie allemaal maar ik ben hier nog niet klaar zoals de meeste mensen me hier steeds hebben verteld en nu is dat pas tot me doorgedrongen :) beter nu dan pas in het vliegtuig terug naar Nederland denk ik zelf.
Zoals het er nu uit ziet kom ik begin maart even naar Nederland voor vakantie en ga dan weer terug en dan tot augustus maar dat kan uiteraard veranderen. Het is eens heel snel gegaan maar lieve mensen ik vergeet jullie niet en hoop jullie mij ook niet en kom zeker terug!
Vele groetjes en tot t volgende berichtje
Barry

  • 25 Oktober 2015 - 10:05

    Clio:

    Wat gaaf Barry! En wat blijf je nog lang. Veel succes straks in je nieuwe appartement.

  • 01 November 2015 - 13:09

    Marian:

    Hee Barry,
    Wat een verrassende wending! Super goed nieuws en fijn dat je erop tijd achter bent gekomen, om nog wat langer te blijven. Fijn om volgende maand naar je eigen appartement te gaan en dat is inderdaad helemaal anders dan nu. Je hebt gelijk, geniet ervan en van je moeder horen we enthousiaste verhalen.
    Hier gaat ook alles prima.
    Geniet ervan! Dikke kus van ons allemaal.
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 14703

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: