2 weken.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu 2 weken.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Barry Bakker - WaarBenJij.nu

2 weken..

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

21 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee allemaal,

Hier weer een berichtje van mij uit het mooie Curacao.
Terwijl ik dit aan het typen ben voel ik me net een kanidaat van het Tv programma "wie is de mol" dat zullen de gene die het programma bekijken wel snappen. Ik zit namelijk apart op t balkon met een tafeltje en de laptop want en huisgenootje had een nieuwe sport bedacht de 3 trappen op en neer te gaan rennen maar wil geen publiek hebben en dan ben ik de beroerste niet he :)
(zie foto )
Ik zit hier ook veel liever dan binnen in de woonkamer hier kan ik teminste ook een sigaretje roken terwijl ik aan het typen ben.
Ze zou nog even het eten laten zakken endan gaan beginnen terwijl ik dit aan t typen ben is ze nog steeds niet begonnen en heb ik de halve kiet verbouwt maar dat mag de pret niet drukken!Nou ze gaat nog
wel verteld ze net dus is alles niet voor niks geweest.

Maar goed waar zal ik eens beginnen
Owja donderdag de spare ribs dag van me huisgenoten op die dag kun je voor 29,50 onbeperkt spare ribs eten hier nou dat is geen geld toch :) Dat doen me huisgenootjes ook bijna iedere week dus ook ik moest er aangeloven. En nu zullen de meeste wel denken barry en spare ribs ja een ander eiland kan een mens echt veranderen :) Ik vindt ze namelijk nog lekker ook haha. Een voordeel hier vallen ze echt gelijk van het botje af zo mals zijn ze. Je kan kiezen voor zoet of pittig nou laat ik maar eens pittig nemen ik ben benieuwd na 1 ronden zat ik al goed vol en had de hele rib op (zie foto die is trouwens van vandaag want het is weer donderdag dus spare ribs dag.)
Vrijdag ben ik samen met huisgenootjes naar t strand geweest naja soort zwembad eerder gezegd. Daarna zijn we naar een happy hour geweest en toen we merkte dat er niet veel nederlandse studenten waren zijn we maar terug gegaan naar ons huis en hebben een soort drank spel gedaan met dobbelstenen. Daarna zijn we naar een full moon party gegaan dat was erg gezellig.Zaterdag ben ik weer naar dat zwembad geweest in me eentje omdat een huisgenoot moest werken en de andere naar bekende was maar dat was ook niet erg hoor heb me goed vermaakt. `s avonds weer iets gaan eten en dat zondag ook weer. Zondag ochtend even met mam en pap geskyped dat was erg gezellig. Maandag ben ik gaan solliciteren kwam via internet een vacature tegen van een leuk bedrijf waar ik graag zou willen werken dus heb hun gelijk mijn cv en motivatie brief gestuurd. En daarna mar weer wat gaan touren met me auto t was namelijk weer bewolkt. Dinsdag ochtend eerst even met kim geskyped toen daarna maar weer naar t "zwembad" omdat ik ook niet te opdringerig wil zijn om bij dat bedrijf te werken wacht ik hun reactie af. Woensdag was ik vroeg wakker dus bedacht ik maar om toch eventjes te gaan kijken bij t bedrijf of ze uberhaupt me mail wel binnen hebben gehad. Toen ik er was werd me verteld dat de gene die over sollicitaties pas na de middag er zijn dus was ik daarvoor niks aangezien ik er rond 10 uur al was. Toen ben ik maar weer naar t strand geweest en even gaan touren met me auto. Die heb ik toen rond 18 uur terug gezet. Daarna ben ik best luxe uit eten geweest hier en dat was erg lekker ik vond dat ik me ook wel een keertje mocht verwennen dan al die daghappen.
Dus nu ben ik nog steeds op reactie van het hotel/restaurant aan het wachten ik denk dat ik daar morgen toch maar weer even langs ga. Enigste nadeel is dat ze er pas na de middag zijn dus dan is eigenlijk bijna je dag alweer voorbij terwijl ik hier altijd vroeg wakker ben.
En dan donderdag ik was op tijd wakker en dacht ga lekker vroeg boodschappen doen brood enz halen dan kan ik op tijd naar t hotel maar dat liep helaas anders uit. Toen ik eenmaal bij me auto aan kwam lopen zag ik alemaal scherven heeft er een zwerver of iemand me achterruit in gegooid met een steen en niet z'on kleintje ook dus balen. Ik gelijk het verhuurbedrijf gebeld en ze vertelde me dat ik aangifte moest doen bij t politiebureau en daarna gelijk naar hun moest komen . Ik dact nee he dat heb ik weer :S Maar goed zoals gezegd ben ik dat gaan doen en heb ik nu een nieuwe leen auto die nu hier bij me huis geparkeerd staat. Ik heb ze wel gezegd dat ik na deze maand er mee ga stoppen. Het kost alleen maar een hoop geld en kan nu ook vaak met de huisgenoten meerijden naar de stranden/feestjes/supermarkt dus heb hem ook nietmeer nodig eigenlijk.Maar ik heb hem voor een maand gehuurd dus heb er ook recht op dus heb ik voor 20 dagen weer een andere auto en nu maar duimen dat het niet nog een keer mis gaat. Vanavond weer gezellig spare ribs wezen eten om effe te genieten. Morgen wil ik eigenlijk weer even naar het hotel/restaurant om me gezicht weer even te laten zien.Maar dat bekijk ik morgen even moet er zo ie zo weer vroeg uit om de parkeer meter bij te vullen want dat moet namelijk hier in de straat.
Morgen avond weer op stap denk ik want het is tenslotte weer weekend en moet nu nog genieten voordat ik echt aan het werk ben.
Lieve mensen dit was hem weer voor vandaag want het is alweer een heel lang verhaal geworden :)
Tot t volgende berichtje!
Liefs Barry

  • 22 Mei 2015 - 09:33

    Roy:

    Leuk berichtje! Jij vermaakt je daar wel zo te zien.
    Have fun!

  • 22 Mei 2015 - 10:20

    Laura:

    Leuk barry!! Fijn dat je t zo naar je zin hebt!
    Lekker genieten en dalijk volle bak aan het werk!

    Zet m op!

  • 23 Mei 2015 - 15:40

    Martijn:

    Goed genieten. Neem het er lekker van en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 14689

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 30 November -0001

Curaçao!

Landen bezocht: